torsdag 13 mars 2008

Kap 3. Vilken profil och vilket sortimen?

4. Vilken profil och vilket sortiment?

A) Just-eat.se väder sig till ungdomar och medelålders som har de stressigt och inte hinner handla, då kan dom ringa och beställa olika sorters mat färdig lagat till dörren.

B) Jag tycker att dom har en väldigt bra hemsida, den är både modern och den visar tydligt hur man beställer och hur allt går till med leverans. De visar också tydligt vart dom finns i Sverige.

C) just-eat.se sortiment är inte så väldigt brett, det är mest pizza och andra olika snabb-rätter.
Jag tycker just-eat.se hade en väldigt bra sida, det var lätt att hitta vart de närmaste mat ställena ligger, och hur lång tid ungefär det tar att leverera. Om jag skulle betygsätta som så skulle dom få en fyra.

D) Jag tycker just-eat.se hade en väldigt bra sida, det var lätt att hitta vart de närmaste mat ställena ligger, och hur lång tid ungefär det tar att leverera. Om jag skulle betygsätta som så skulle dom få en fyra.

Inga kommentarer: